- 1 habitació amb llit de matrimoni amb armari
- 1 habitació altell, amb 3 llits individuals (s’aconsella per majors de +12 anys, i tenir agilitat)
- 1 sofà llit
- Menjador- sala d’estar
- Cuina equipada
- Bany amb dutxa
- Terrassa equipada amb taula i cadires
- Barbacoa propera
BUNGALOW
L’ALLOTJAMENT MÉS RÚSTIC I AUTÈNTIC

TARIFES BUNGALOW DE FUSTA
TARIFES BUNGALOW DE FUSTA
-
TEMPORADA BAIXA
2 PERSONES 85 €/ NIT
4 PERSONES 100 €/ NIT
5 PERSONES 115 €/ NIT
6 PERSONES 130 €/ NIT
*15 de novembre al 29 de febrer* -
TEMPORADA MITJA
2 PERSONES 98 €/ NIT
4 PERSONES 115 €/ NIT
5 PERSONES 130 € /NIT
6 PERSONES 145 €/ NIT
*12 de setembre al 14 de novembre / 1 de març al 23 de juny* -
TEMPORADA ALTA
2 PERSONES 135 €/ NIT
4 PERSONES 135 €/ NIT
5 PERSONES 155 €/ NIT
6 PERSONES 170 €/ NIT
*24 de juny a 11 de setembre*











- Activitats infantils gratuïtes (en excepció d’activitats puntuals)
- Estris de cuina i parament de la llar
- Microones , nevera, calefacció ,aire condicionat i televisió
- Cobrellit i mantes
- Pàrquing davant de l’allotjament
- 2 rotlles paper WC
- Kit de neteja: sabó de rentar plats, fregall amb esponja, drap de cuina, (únic i d’un sol ús per client).
- NO inclou les tovalloles, en cas de no portrar-ne es poden llogar a recepció: 3 € / una de cos
- NO inclou llençols, en cas de no portrar-ne es poden llogar a recepció: 5 € pack complet
- L’hora d’entrada és a partir de les 16.00 h i la de sortida a les 12.00 h. En cas de voler entrar abans de les 16.00 h o sortir després de les 12.00 h, s’ha de sol·licitar la disponibilitat a recepció i es cobrarà un suplement.
- En cas d’arribar més tard de les 20.00 h cal informar-ho a recepció.
- NO inclou les tovalloles, en cas de no portrar-ne es poden llogar a recepció.
- NO inclou llençols, en cas de no portrar-ne es poden llogar a recepció.
- S’admeten animals de companyia sota la responsabilitat del llogater.
- No s’admenten animals considerats potencialment perillosos.
- En cas de destroça o manca d’algun element de l’allotjament NO serà retornada la fiança.
- Per qualsevol dubte o informació no dubteu en contactar amb nosaltres.
- Suplement mascota: 6 € / PER NIT.
-
Abans de venir a les nostres instal·lacions cal llegir atentament: NORMATIVA INTERNA MASCOTES
- Esteu envoltats de naturalesa, i això és un gran privilegi, per això cal respectar l’entorn.
- Recollir les deixalles i fer reciclatge és important per mantenir el càmping lliure de plàstics i de residus.
- En època de risc d’incendi, cal estar al dia de les mesures de seguretat. A recepció informem en cada moment de les mesures de prevenció d’incendi.
S’ACONSELLA LLEGIR LES CONDICIONS GENERALS DE LLOGUER:
(PER EVITAR CONFUSIONS I ESTAR BEN INFORMAT)
-
La reserva efectuada pel client tindrà validesa en el moment que realitzi la paga i senyal, que serà d’un 50% de l’import total de l’estada contractada . Aquesta s’haurà de realitzar com a màxim 48 hores després de fer la prereserva. En cas d’anul·lar la reserva, només es retornarà la paga i senyal, si s’avisa 10 dies abans de la data d’arribada (en cas d’anul·lació durant els 10 dies abans de la data d’arribada, no es retornarà la paga i senyal).
-
El client efectuarà un pagament de 50 € com a fiança per a les pertinences existents en el Bungalow, la qual li serà reintegrada en el moment de la sortida, via inspecció del Bungalow per part de la Direcció del Càmping.
-
L’usuari haurà d’abonar els danys o desperfectes que pugui haver ocasionat al Bungalow, així com també haurà d’abonar l’import dels utensilis que manquin en el moment de finalitzar l’estada.
-
L’hora de sortida del Bungalow és a les 12:00 hores, i la d’entrada a les 16:00 hores.
-
En cas de voler allargar la sortida, consultar preus i condicions a recepció.
-
Donat el cas que el client arribi més tard o hagi d’abandonar-lo més aviat, el període que ha quedat desocupat també haurà d’ésser liquidat pel client.
-
La liquidació total de la reserva es realitzarà el primer dia d’estada del client, després d’inscriure’s a recepció.
-
* Del 15 al 31 de juliol l’estada mínima serà de 4 nits, i a l’agost l’estada mínima serà de 5 nits.
-
NOTA IMPORTANT: PER SETMANA SANTA I PONTS ELS PREUS A APLICAR SÓN ELS DE TEMPORADA ALTA.