Skip to main content




RUTES I SENDERISME

RUTA DELS DÒLMENS

L’Alt Urgell és rica en restes arqueològiques i prehistòriques. Ressegueix la Vall de Cabó a la recerca dels dòlmens que s’amaguen en els marges del camí, on hi podràs veure els següents dòlmens: el del Serrat de les Cobertrades, el de Colomera, el de Serrat de Malpàs, el de Pedracabana, el de l’Oliva, el del molí de Favà, i el del Clot de les Canyes. 

Distància: 32 kms

ESGLÉSIA DE CASTELL-LLEBRE

Església d’estil romànic construïda entre els segles XI i XIII. A part de l’interès cultural de l’església i la ruta de 7,5 kms  fins arribar-hi, ofereix unes bones vistes al pantà d’Oliana 

Dificultat: baixa

ESGLÉSIA DE SANT ANDREU DEL CASTELL

És l’altra església que flanqueja l’entrada a la vall. També és d’estil romànic i data del segle XI. S’hi pot trobar també taules de pícnic i dues fonts, i ofereix unes bones vistes del poble d’Oliana.

Dificultat: Baixa

Distància: 1,5 kms.

ESGLÉSIA DE SANT JAUME DE GRAELL

Un altre punt d’interès és aquesta església que queda a la sortida sud del poble d’Oliana. Des d’allà també hi ha unes bones vistes del poble i rodalies i la seva construcció moderna és molt interessant. A més, també disposa de taules de pícnic i una font.

Dificultat: Baixa

Distància: 4 kms.

RUTA DE LES FONTS

El poble d’Oliana està rodejat de fonts. Amb aquesta ruta proposada per Oliana Turisme veurem diverses fonts, entre les quals trobem la font de la Roqueta, la font de l’Aube, la font del Teuler i la font de Graell.

Dificultat: Baixa

Distància: 9 kms.

Ruta detallada a: www.camidelpirineu.cat

Per a més rutes a tot l’Alt Urgell, de diverses dificultats i distàncies, visitin: http://www.alturgell.cat/rutes

Hola! et puc ajudar?
Enviar